هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود.

  

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور ترکیه نوروز 95می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرينتور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.


هتل آرمیس ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره آرمیس ازمیر ۱۵۰ متر تا نمایشگاه بین المللی شهر فاصله دارد ایستگاه قطار و ایستگاه مترو  Basmane در ۷۰۰ متری و همچنین فرودگاه Adnan Menderes در ۱۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره واقع شده است.از هتل تا میدان Eylul تنها ۵ دقیقه فاصله می باشد که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود. 

 

 

 امکانات هتل آرمیس ترکیه:

هتل آرمیس دارای ۷۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته  وسوئیت های خانوادگی است که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه نوروز 95می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع  از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ،اتاق ها و امکاناتی ویژه معلولین، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته برا ی مسافران تور ترکیه نوروز 95می باشد. میهمانان هتل آرمیس می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. پرسنل هتل آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما کسب نموده و همواره در حال ارزیابی می باشند. خدمات این هتل به صورت آل می باشد همچنین هتل آرمیسخدمات لوکس منحصر به فردی را ارائه می دهد  ودر رستوران  برای مسافران تور ترکیه نوروز 95صبحانه ، ناهار ، شام ، نوشیدنی و میان وعده  سرو می گردد.

 

از جمله خدماتی که هتل آرمیس ارائه می دهد می توان به  اتو کشی ، امکانات اتاق VIP ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی و کرایه اتومبیل اشاره کرد. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی تور ترکیه نوروز 95می باشد.


هتل یوناتن ازمیر, ترکیه

هتل 3 ستاره یوناتن ازمیر از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است طوری که تا فرودگاه بین المللی  Adnan،تنها ۲ کیلومتر را باید پیمود.همچنین این هتل ۳ ستاره ۲۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد. شما میهمانان تور ترکیه نوروز 95 می توانید از امکانات این هتل استفاده کنید. 

امکانات هتل یوناتن ازمیر:

هتل یوناتن ازمیر دارای ۴۸ اتاق با امکانات مدرن رفاهی از جمله سرویس اینترنت بی سیم می باشند. اتاق های هتل دکوراسیونی زیبا دارند و درآن ها تلویزیون و ماهواره و یک بار کوچک وجود دارد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد؛ جلوگيری می کند. اتاق های هتل یوناتن مجهز به تهویه مطبوع ، روزنامه ،گاوصندوق و گرمایش می باشد. صبح ها میهمانان تور ترکیه نوروز 95 در هتل می توانند از صرف یک صبحانه سنتی ترکی لذت ببرند. برای نهار وشام انواع غذاهای ترکی و بین المللی دررستوران هتل سرو می شود. در بار هتل انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی سرو می شود. میهمانان تور ترکیه نوروز 95 در هتل یوناتن می توانند با پرداخت هزینه اضافه از سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنند. کارکنان این هتل به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

در ایوان مخصوص هتل یوناتن ازمیر، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه نوروز 95 مي باشند.يک صرافی نيز جهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. در باغ هتل استراحت کنيد.کارکنان هتل یوناتن به زبان  انگلیسی و ترکی مسلط هستند. از جمله خدماتی که هتل یوناتن ارائه می دهد می توان به : ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،صرافی و فکس و کپی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: